Det snöar...

Asså vad är det här? Det snööaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.... Jag trodde jag skulle dö när jag var ute med hunden. Den här dagen känns så jäkla förjävlig, ligger i soffan och kollar på gamla julkalendrar, men det passar väl bra eftersom det är snö ute?!! haha. Jag vill inte vara värsta klagmaja men idag är en sån här dag när allt känns piss, alla har väl såna dagar right? Har köpt massa onyttigt och bara trycker i mig haha. 
Hoppas ni får en fin dag!


Hittade en galet gammal bild haha. 

Kommentarer
Postat av: Felizia Höök

Hej, vinn valfritt mobilskal hos mig - http://feliziahooks.blogg.se/2012/april/vinn-valfritt-mobilskal-fran-wwwsupplyse.html#comment

2012-04-20 @ 19:11:34
URL: http://feliziahooks.blogg.se/
Postat av: lejla

hahah, åhh såå längesen :D så fina minnen vi har tillsammans, speciellt denna galna sommar,haha, älskar dig masssor vännen <3

2012-04-23 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0