Den 21:a april

Bloggen har fått lida lite idag, har jobbat hela dagen.... suuuck haha. Jag är så otroligt trött på att jobba just nu. Imorgon har jag avslutning med mina dansgrupper, de ska visa upp för föräldrarna, gud jag blir så känslosam när jag tänker på det! Även om det är jobbigt ibland att behöva jobba och gå upp tidigt varje söndag så gör de mig så himla glad och de är så goa. Usch jag kommer sakna de sjukt mycket!

Nu ska jag kolla på jönssonligan!PUSS


Hittade en sjukt gammal bild från en dansshow haha. ( jag är längst ut till höger längst fram ) Åh herregud haha!!


Kommentarer
Postat av: Eva-Lotta

Fin blogg! :)

2012-04-22 @ 19:33:50
URL: http://musicismyheroin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0