5 APRIL 2012

God morgon godingar! Jag har redan hunnit jobba idag ja, ska snart ut med vovven. Idag fyller min kära mamma år, HURRA HURRA HURRA!! :) 49 år... Man får inte säga det så högt haha. Hon blev inte heller allt för glad när brast ut ett år närmare klimaktieret.. Sorry mami haha.

Så idag ska vi äta lite god mat osv. Sen måste jag få tag på ambassaden angående min intervju som jag skulle boka om men nu är den helt avbokad och  som jag nu inte kan boka om PANIK, och de öppnar kl 13 och stänger 14, normal telefontid, NEJ! Så nu tänker jag tycka synd om mig själv och gå handla något gott eller ta en springtur och springa av mig all panik, PUSS.


Kommentarer
Postat av: Anna Pettersson

DU får gärna gå in på min blogg och va med i erbjudanden om att få ett pressentkort på style by box och kunna handla Märkeskläder för mindre än halva priset! Eller vara med i veckans blogg och få chansen att visas bland mina 700+ läsare :)

2012-04-05 @ 11:14:16
URL: http://kyssh.devote.se
Postat av: SemonieOfSweden - Hårborstens bästavän

Redan hunnit? Jobbar du på distans eller?

2012-04-05 @ 17:01:10
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hej! Jag håller på och väljer ut skolavslutningsklänning, och jag skulle behöva hjälp att välja. Gå gärna in på min blogg och kommentera vilken du tycker är finast! (Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer)



Annars hoppas jag att du får en fortsatt trevlig dag! :)

2012-04-05 @ 17:13:26
URL: http://madelenebrostrom.blogg.se/
Postat av: SVAR:

Nä jobbade bara ett kortis pass tidigt på morgonen :)

2012-04-07 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0